VIRTUELNA KANCELARIJA

Štedi novac i resurse

red line

Ukoliko vaša firma ili biznis nemaju potrebe za fizičkim prostorom, virtuelna kancelarija će vam znatno olakšati posao i riješiti vas brige u vezi komplikovane administracije.

Poslovanje ne mora uvijek da se odvija u klasnična četiri zida, već je virtuelna kancelarija često mnogo bolja opcija jer pojednostavljuju poslovne aktivnosti i štedi vrijeme, novac i resurse.

ProfiNova u ponudi ima usluge otvaranja i iznajmljivanja virtuelne kancelarije, sa kojom dobijate skoro svu administraciju na jednom mjestu, a preduzetnici onda mogu svoje vrijeme posvetiti važnijim prioritetima i onome u čemu su najbolji.

Ovakva kancelarija omogućava korisnicima da bez troškova zakupa standardnog prostora, opremanja, angažovanja radnika i dodatnih troškova, dobiju kompletniju i isplativiju uslugu.

Virtuelnu kancelariju preporučujemo za:

  • predstavništva stranih firmi
  • preduzetnike iz inostranstva
  • one kojima nije potreban fizički prostor za rad
  • privrednike koji imaju rijetko i povremeno sastanke
  • start upove
  • freelancere
  • one koji su često na putu ili na terenu

Privredni subjekt jedino što mora imati jeste registrovanu adresu sjedišta, a mi iz ProfiNove pomažemo da se sve ostalo završava u virtuelnoj kancelariji, od prijema pošte, knjigovodstvenih i administrativnih usluga, zavisno od vrste. dogovora. Kontaktirajte nas i dobićete brzo svoju virtuelnu kancelariju.

red-line

NAŠE LOKACIJE

red-line